Bloggens första vidoeblogg!

Ja nu är det dags att lägga in en videoblogg. Jag är fortfarande förkyld så ni får stå ut med det. ;)
Jag var ute och red en kort runda och vovvarna fick hänga med.




Idag har det varit jobb och åter jobb. Sen snabbt hemoch hämta dogsen och sen iväg till stallet. Där hade hundarna lekstuga och for omkring som galningar. Siv tycker hästarna är lite läskiga så det är bra. Hon tycker även att stallkatterna är läskiga och när hon får syn på dem så reser hon världens ragg så hon då påminner hon om en hyena.

Nu sitter Siv vid dörren och jag råkade nämna orden Gå ut så nu är det full fart här hemma.

Hörs!

/Nina and the dogs.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh vad roligt med en videoblogg så där. Gillar namnet sivan också :) Lite roligt att ge hundar äldre människonamn tycker jag. Om det blir en liten hund någon gång ska den heta Gunnel. Är det en islänning du har?

2010-08-27 @ 06:15:03
URL: http://maysan-astrid.blogspot.com
Postat av: Caroline

Mer videobloggar vill vi se =)

2010-08-27 @ 09:50:09
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0