Då var helgen nästan slut.

Det har varit en bra helg. Det gick bra för Siv på utställningen och sen på kvälln hängde vi med Caroline nere i Trelleborg. Vi smaskade godis medan de tre hundarna smaskade ben. Jag var helt slut när jag satte mig i bilen vid halv 12 på kvällen och hundarna somnade direkt.

Idag tog vi faktiskt sovmorgon och sov ända till halv tio innan Siv och Scoodyvaknade och tyckte att det var dags för en morgonrunda. Det blev bara en kort runda för vi skulle till stalet sen och där springer de lösa och leker som tokar så de får sin motion iaf.
Kl 17 var jag och mamma och kollade på ett hus. Håll tummarna!! Det är verkligen jättefint men vi får se vad som händer.
Efter huskollen åkte jag och vovvarna hem till P som hade lite avskedsmiddag eftersom han kommer att åka til Kina och jobba. Han åker på tisdag och jag kommer att sakna honom!!

Nu slappar jag i soffan och hundarna sover tungt.

Jag har iaf äntligen tagit mig i kragen och beställt en burvagn från häromi. Jag hoppas bara att jag kan få den innan lördag eftersom jag har utställning då igen och jag har ju insett att jag inte klarar mig utan en vagn.

Nu ska jag ladda in utställningsbilderna.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Cruellas sida

Håller tummar och tassar för husköpet:D

2010-08-29 @ 23:55:50
URL: http://crllaue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0