Hundblogg...men ändå häst.

Jag har ju sagt att detta är en hundblogg och det är det nästan helt också men jag måste ju bara berätta om att när jag kom till stallet idag stod det fint uppskrivet på tavlan att Göte hade stått utanför stallet på morgonen. Han har alltså, någon gång under natten, tagit sig ur sin box och ut på gårdsplanen. Vilken turatt han höll sig på gården! Han hade ju kunnat vandra iväg hur som helst. Det gäller verkligen att vara noga med att kedja fast hans boxdörr.
Tur att det gick bra iaf.

Rymmarhästen.



Nu ska jag i badet och sen ska vi nanna och så är det dags att hämta Linnea kvart i 8 imorgon. Håll gärna en tumme för oss! =)

Kommentarer
Postat av: ffeliciamandaa

frågestund på bloggen !

gå in och fråga vad ni vill :D

2010-08-27 @ 23:16:15
URL: http://ffeliciamandaa.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilken tur att din häst inte har sprungit längre bort.

Lycka till på utställningen =)

2010-08-28 @ 09:01:06
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0