Inställd valpkurs.

Jag skulle egentligen ha gått på valpkurs med Siv idag men instruktören ringde för en stund sen och sa att det inte blev något idag eftersom det regnar och det ska bli storm. Det gör mig faktiskt ingenting att det inte blev något idag för vädret är inte kul som sagt. Så idag blir det bara en slappekväll i soffan och lite kollande på TV. Jag är hästledig idag eftersom jag egentligen inte skulle hinna utom stallet mellan jobbet och kursen.
Imorgon är det spårkurs med Scoody om det är bra väder och inte öser ner.
Jag har inte så mycket mer att skriva idag faktiskt. Jag har jobbat hela dagen och hundarna har varit på dagis hos mamma.

Håll utkik i bloggen för nu när det börjar trilla in fler läsare kommer det snart en tävling!

Ha det super!

/Nina and the dogs.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Det var hundens dag på klubben och de ville visa upp olika raser som finns på klubben.



Spännande med en tävling. =)

2010-08-23 @ 19:22:30
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0