Lång dag med trevligt avslut.

Idag har det varit en lång dag och jag är riktigt trött faktiskt. Mycket att göra på jobbet och mer lär det bli imorgon. Jag känner att jag måste fixa någn som promenerar hundarna på dagen när jag jobbar. Jag vill att de ska komma ut lite mer så på tosdag ska jag träffa en tjej som ska gå ut med dem tre dagar i veckan. Hon kommer från ett företag som heter dogwalking. Det känns seriöst och bra att hon kommer från ett företag. Det kommer att kosta lite men det är ok bara hundana har det bra. En dag i veckan är de hos mamma och pappa och en dag slutar jag tidigare än vanligt.

Linnea och Eddie gick nyss hem. Hundarna har busat och vi har kollat på film och pratat hund. Himla trevligt precis som vanligt. =)
Siv var efter benen som Eddie åt på och ibland delade de ben. De är för kära. Scoody drog sig undan och åt ben i ensamt majestät.

På lördag är det utställning i Hässleholm. Det blir en tidig morgon och jag får åka själv. Någon som vll med? ;)

Nu ska jag och hundarna gå och lägga oss.

Sov gott.




/Nina and the dogs.

Kommentarer
Postat av: Paul

Hej Nina!

Hoppas allt är bra med dig, familjen och hundarna. Mycket fin bild. Är den "den sorte" fortfarende lika vild. Scoody kan var stolt som har en så vild syster. Hur är det med farbror Hugo.



Ha det gott!



2010-09-03 @ 03:48:42
Postat av: Ewa

Åhh så fina =)

2010-09-08 @ 13:21:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11575

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0