Slappardag.

Idag har jag och vovvarna varit hos en släkting tillsammans med mina föräldrar. När man är bortbjuden så är det mest ätande och latande som ligger på schemat och så även för hundarna. De har ätit köttbullar, stek, gräddsås, potatis och morötter. Något de tyckte var helt ok! De fick även smaka lite omelett.
Vi var ute på någon promenad men jag märkte att Siv behövde busa lite så jag var inte sen att tacka ja när Linnea undrade om jag ville komma ner till bruks på kvällen och träna lite och leka lite med hundarna. Efter ca en halvtimmes bus och träning på appellplanen och på agilitybanan var hundarna mycket nöjda och vi åkte hem. Bara för att förtydliga så går inte Siv någon agilitybana utan vi leker mest med tunnlarna och så. Hon är för liten för att hoppa höga hinder och vissa andra saker på banan.
Så nu är hundarna rätt trötta och nöjda. Scoody ligger utslagen på golvet och Siv äter på ett märgben som jag precis har tagit ut ur frysen. Hugo sover i soffan hemma hos mamma och pappa.

Imorgon ska hundarna givetvis med till stallet på morgonen så de leker ur sig rätt bra där för sen blir det bara tvätt och annat trist för mig. Förutom på eftermiddagen då jag ska åka och kolla på ett hus!! Hoppas att det kan vara något.

Trött Scoody.


Ha det super!

/Nina och hundarna.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Lycka till med hustittandet idag, jag håller tummarna att det ska vara nått. :)

2010-08-22 @ 06:52:11
URL: http://eddiesmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0