Utställningsträning.

Idag har det varit en hektisk dag må ni tro. Jag jobbade lång dag och vovvarna var hos mamma. Efter jobbet stack jag och hämtade de små och åkte sen ner till Limhamn och hämtade upp Linnea och Eddie som skulle följa med på husvisning. Ja, kanske mer Linnea än Eddie....

Ett av husen var så underbart fint alltså! Ett litet gult hus med utsikt över åkrarna. Jag och mamma och förhoppningsvis pappa ska åka och kolla på det igen för det känns mycket intressant. Jag tror nog att Linnea kan tänka sig att vara där ibland hon med. ;)

Efter husvisningarna drog vi direkt till Sydskånska kennelklubben som hade utställningsträning och japp, det behövdes. Jag fick några riktigt bra tips om hur jag ska handla Siv. Det kändes verkligen givande så jag är glad att vi hann åka dit.

Nu har jag käkat en pizza för vem pallar laga mat när man kommer hem typ halv 10 på kvällen och ska vi alla lägga oss.

Nanna gott och pussa på era hundar. ;)

/Nina and the dogs.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt att åka och kolla på hus. Spännade :)

2010-08-26 @ 20:30:58
URL: http://maysan-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0