Wihooo!

Statistiken stiger ytterligare. Så himla kul. Nu tror jag att det snart är dags för en tävling. =)

Nyss hemkommen från spårkursen och Scoody var rätt duktig faktiskt. Däremot är det jättesvårt att se när hon markerar. Ibland lägger hon nosen mot men ibland sätter hon sig bara vid målet och ibland sätter hon sig för hon inte vet vad hon ska göra så det kan bli lite förvirrat.
Nu är vi alla fall hemma och hundarna har precis fått mat och de var hungriga! Siv var ju som sagt också med idag för jag hade ingen valppassare. ;)
Hon tyckte att hon var superduktig när hon sprang iväg med målet i munnen. Jag var inte riktigt lika överlycklig. Haha.

Imorgon jobbar jag lång dag så då blir det dagis hos mamma som gäller. Det är så snällt att föräldrarna ställer upp när jag jobbar långa dagar! Tack!!!!
På kvällen är det husvisning. Jag ska kolla på två hus och TÄNK om det hade kunnat vara nåot den här gången. =)

Nu ska vi slappa lite innan det är dags för sängen för oss alla här hemma.

Ha en trevlig kväll!


/Nina and the dogs.

Kommentarer
Postat av: Sofie

själv tycker jag att det är väldigt svårt att läsa hunden när den går rätt och gör nått annat. Ibland är jag med och ibland inte. Min ena hund tar upp pinnen innan hon fortsätter. Men de andra strövar mest förbi verkar det som :)



Med pop upp menar jag ett tält där pinnarna redan sitter fast i duken. De där stora de har på utställningar. Som man bara trycker på en knapp så fälls de ut. Men de är ju så stora ner packade och dyra. De kostar runt 3000 och upp.



Jag hojtar till om jag hittar nått billigt.

2010-08-24 @ 22:17:17
URL: http://maysan-astrid.blogspot.com
Postat av: Agilitydream

Hej Nina, tack för din kommentar i min blogg.

2010-08-24 @ 22:26:32
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0