Året som har gått.

Ja nu har ju snart hela 2010 gått. Det är några få skälvande veckor kvar innan det är dags att börja på ett nytt år med förhoppningsvis nya möjligheter.

2010 har inneburit:

Ett förhållande som tog slut.

En tanke om valp växte stadigt och efter mycket våndandes om vilken ras jag skulle ha flyttade Lancashire heelern Hillstars All Inclusive in i juni.

Ett hus på Österlen inköptes i familjen.

Jag köpte ett eget hus på landet. Något jag länge har längtat efter. Inflyttning blir dock 2011.

Jag fick jobb på min gamla arbetsplats igen och många härliga kollegor är kvar.

Jag köpte ut Scoody från fodervärdskontraktet (tack Ylva).

Göte och jag firade hela 12 år tillsammans.

Jag, mamma och senare även min syster var på en mysig Gotlandsresa ihop.

Jag stiftade, genom en tillfällighet, bekantskap med Olga och nu vi har himla kul.

Jag har haft många trevliga och roliga stunder ihop med vännerna och ni ska veta att ni betyder så mycket!

Jag började min utställningskarriär och det är så kul!


Hoppas att 2011 blir ett bra år.

Kommentarer
Postat av: Malin

Later som ett otroligt handelserikt ar - men sa ska det ju vara forstas. :)

2010-12-19 @ 13:16:21
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0