Bakning pågår.

Just nu står lussebullarna och jäser i köket. Jag har minsann varit duktig och tagit mig i kragen och bakat lite. Det är så väldigt trevligt när det doftar nybakat i huset och det är ju rätt gott att mums kakor.
Imorgon fyller jag år men släkten kommer inte förrens på söndag så imorgon ska jag passa på at städa och fixa efter det att jag och Olga har varit och lämnat Göte uppe hos min dressyrtränare. Jag hoppas bara att det går att köra imorgon. Det är alltid lite sådär när man ska köra i snön med trailern. Hoppas att det går bra.
Hoppas att ni har en mysig fredagskväll och glöm nu inte att vara med i tävlingen!
Tänk att ha ett eget signerat exemplar när jag blir en superkänd författare. ;)



Kommentarer
Postat av: Jannike

Sv: Ska inte göra så mkt , upp till ullared den 7/12 med arbetskamrater, den 9/12 är det snack med studievägledaren på vårdcollage i trelleborg och sedan öppethus under eftermiddagen på Månstorps Ängar ( nya äldreboendet i västra ingelstad) Annars absolut ingenting

2010-12-03 @ 19:39:44
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis i förskott =)



Svar: Nej den rymmer nog inte så mycket, men är säkert bra att ha i transporten exempel när man står och borstar eller sadlar hästen utanför transporten så kan den äta lite samtidigt. =)

2010-12-03 @ 20:19:50
Postat av: Caroline

Jag som skickade ,,,mitt namn försvinner ofta....

2010-12-03 @ 20:44:01
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

SV: Absolut! Älskar snön. Var ute och red en sväng fullt påklädd förut. Frös inte en sekund.

2010-12-03 @ 21:00:29
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Bella

sv: Ja han älskar värme och sover under täcket hela natten, men när husse eller matte inte ligger i sängen passar han på att ligga på huvudkudden också:)

2010-12-03 @ 21:19:10
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0