Då är julveckan inledd.

Och det är så himla mysigt! Jag älskar julen och allt där runt omkring. Det gör det ju inte sämra av att det är en massa härlig snö ute heller.
Idag var det dessutom näst sista jobbdagen och imorgon är det avslutning. Sen är det lov. Jippy!!
Hur firar ni jul? Jag ska fira med släkten hemma hos mamma och pappa. Det ska bli jättemysigt.
Jag kommer att laga lite mat att ta med dit eftersom jag inte äter kött.
Hur firar ni jul?

Igår var jag och Olga ute med hundarna i bokskogen och gick. Det var rätt mysigt förutom när jag trodde att vi had ekommit vilse och det började bli rätt mörkt. Otäck känsla det där med att inte riktigt veta var man är.

Ikväll ska jag och vovvarna hem till Linnea och kolla fil och käka gott.

Dessutom... det blir nog lite utställningsträning sista helgen i januari för er som vill vara med. Vi är i något ridhus och det är meningen att vi ska hjälpa varandra. Någr är redan anmälda men det är bara jättekul om fler är med!!


LÄNGTAR BIG TIME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0