Jag förstår inte.

Det finns vissa saker som jag inte förstår och en av dem är det här med camping.
Jag kan inte förstå hur man vill spendera sin lediga tid i en liten liten husvagn och trängas med andra på en camping.
Ja, jag råkade kolla lite på Böda camping idag och jag kan säga att det INTE är min grej. Jag kan inte förstå tjusningen med det. Det finns ju liksom hotell man kan bo på. =)
Sen säger jag inte att det är något fel med det men som sagt så är det inte min grej.
Nu gäller detta campingplatser alltså och inte att sova i ett tält på natursköna platser för det kan jag förstå att man kanske vill, även om jag inte har gjort det.

Är det någon av er läsare som har varit på camping? Vad tycker ni om det?


Not for me please!


Kommentarer
Postat av: Jannike

jag är lite nördig och tycker faktiskt att det är lite mysigt ;)

2010-12-04 @ 11:55:44
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag har aldrig satt min fot i en husvagn och tänker inte göra det heller!

2010-12-04 @ 12:36:54
URL: http://showjumer.blogg.se/
Postat av: självutnämndsocionomförendag

Du tillhör fel socialgrupp för att uppskatta campingplatser.

2010-12-04 @ 13:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0