Julmys.

Jag fyllde år igår så idag kommer släkten hit och ska fira lite. Så jag har fixat lite här hemma och så fick jag ett ryck och lagade lite risalamalta. Det är så himla gott och blir till en trevlig överraskning bland gästerna ikväll. Hoppas jag iaf.
Jag har precis smakat lite nykok gröt och den var riktigt mumsig.

Tycker ni om julgröt?




Jag har dessutom fått tummen ur och satt upp lite julljusstakar så det blir lite ljus i fönsterna. Mys på hög nivå. ;)

Jag hade dessutom den lyxen idag att min syster ville gå på långpromenad med vovvarna så jag slapp och de åkte dessutom på rejäl motion.

Hoppas att ni har en trevlig kväll och glöm nu inte att vara med i min TÄVLING!!

Kommentarer
Postat av: tomtenisse

Blir ju ingen överraskning om du skriver om det på bloggen =) Så du kallar det julgröt. Minsann ;) Här heter det tomtegröt. Och ska serveras med saftsoppa, INTE med mjölk! Fan va sugen jag blev på tomtegröt nu.

2010-12-05 @ 15:36:00
Postat av: Timmie

Grattis i efterkskott!



Nja, julgröten är väl ingen höjdare asså! För mig ser det väldigt oaptitligt ut haha! Men jag gillar inte julbord specielt mycket och mat kring julen....



Men hoppas du får en mysig kväll men släkt och vänner!



=0)

2010-12-05 @ 16:46:53
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0