Kallt och snöigt...ovanligt va?

Ja för att vara i Malmö är det riktigt kallt och mycket snö. Vi har -15 och typ 60 cm snö inne i stan.
Men jag tycker bara att det är mysigt faktiskt. OCH ni kan tro att jag gillar min 4hjulsdrivna bil. ;)

Nåväl...idag var det avslutning på jobbet och jag ser framemot att vara ledig några veckor. Ska bli så himla härligt att få bestämma själv över sin tid. Jaja, så gott det går iaf.
Jag var även ute i stan och handlade några julklappar och sen blev det middag med några arbetskamrater. Det var supertrevligt.

Imorgon ska det inhandlas fler julklappar och sen sätter det stora julstöket igång. Eller ja...jag ska baka och fixa lite. Hoppas att det blir gott.

Idag har jag även inhandlat lite engelska läckerheter till julbordet, såsom Christmas pudding och någon paj. Jag är ju inte anglofil för ingenting. ;)

Nu ska jag ner i badet och sen ner i sängen. Ha det så gott alla!


Lite engelska julgodsaker.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Minus 15 är ju rena rama sommaren:) Här i dalarna har vi för tillfället -26 och lite längre upp är det -33. Är rätt glad att jag inte bor där.

2010-12-22 @ 09:01:19
URL: http://maysan-astrid.blogspot.com
Postat av: carmaster

Vad har du för bil? :D

2010-12-22 @ 11:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0