Kasst kasst...

Jag vet att det var dålig, dvs ingen, uppdatering igår men ibland blir det så.

Jag var iaf ute hos Linda och Peter på kvällen och åt av Lindas fantastiska mat! You know that i love it Linda. ;)
Sen kollade vi lite på Idol, det varv första avsnittet som jag såg. Jag är inte någon Idolfantast om man säger så.

Idag var jag nere i huset och skottade undan isvallen från infarten så att målarna kommer fram när de ska börja jobba i veckan. Har jag sagt att jag har hittat världens finaste tapet förresten? ;)
Nåväl, efter att jag hade fixat där drog jag till Carros stall och kollade när hon red innan vi käkade lite lunch.

Ikväll kommer det hit lite folk men det blir lugnt. Ska bli trevligt att hänga med lite vänner.


Här kan ni se min tapet
.

Det syns inte så mycket men den är liksom röd och guldaktig.

Jag kan säga att Design by colours har riktigt snygga tapeter.  Jag ska ju ha tepet på två väggar i två rum som ändå hänger ihop så det kan nog bli snyggt.

Kommentarer
Postat av: Ulle

Supersnygg tapet! =)

2010-12-11 @ 18:35:52
URL: http://livetitun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0