Allahelgona.

Idag är det allahelgona och jag skänker en extra tanke till dem som inte är med oss här längre.



Om en liten stund ska jag åka hem till mamma och pappa där det serveras gås till hela släkten. Ja jag ska ju inte äta någon gås eftersom jag inte äter kött men de andra ska. Jag håller mig till ett vegetariskt alternativ.
Men det brukar vara jättemysigt och trevligt.
Jag har dessutom bakat en kaka som vi kan ha till kaffet. Mumsigt!

Imorse var jag och Olga ute i stallet och släppte ut hästarna innan det blev en långpromenad vid havet. Hundarna var så glada och pigga. Även om vi ibland fick dra med oss löptikarna. Haha.

Igår var Hanna med sin häst i stallet och jag red den lite. En jättetrevlig häst tycker jag och hon ville att jag skulle rida den lite ibland så det är ju roligt. Det är ett stort irländskt sto så det passar mig perfekt. ;)

Ha en härlig dag.

Kommentarer
Postat av: Elin

skänker en tanke till dem som inte är med oss längre

2010-11-06 @ 20:12:07
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0