Full rulle.

Idag har det varit full fart. Började md att jag, mamma och pappa åkte till banken för att träffa mäklaren och säljarna och att betala huset så nu är det mitt, bara mitt. =)
Efter det åkte vi till Malmö Arena där det serverades lunch. Jag käkade en god jordärtskoksoppa.
De har verkligen god mat där.

Sen var det hem för att hämta hundarna innan jag och pappa åkte ner till huset för att fixa lite och jag klippte gräsmatten. Hundarna har redan gjort sig hemmastadda där. Härligt!!
Sen hem och chilla nån timme innan det var dags för stallet och Göte. Fixade och donade där sen hem och käka innan jag och Olga gick ut med hundarna och nu har jag precis kommit hem efter 1 timme och 40 minuters promenad och hundlek.
Nu är det bara badet som väntar.

Imorgon ska jag träffa Linda i huset kl 9 och vi ska käka lite frukost tillsammans. På kvällen är det dags för invigningen av det nya möbelföretaget som är i Ikeas gamla lokaler. Jag har glömt vad det heter. Iaf så bjuds det på buffé och shopping. Jag drar dit med Olga så det ska bli trevligt.

Hopps att ni har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0