Höns.

Ja jag kommer ju nog att skaffa höns sen när jag har börjat bo in mig i huset. Jag vet inte riktigt vad för höns jag ska välja dock. Antingen köper jag höns av en försäljare eller så åker jag till ett hönseri och köper 4 stycken höns där. Vad tycker ni att jag ska göra? Det känns ju lockande att kunna skämma bort några burhöns.
Det ska bli så skönt att få ägg som är gjorda av höns som får vara ute och som får äta en varierad kost.
Jag hoppas bara att någon kan passa dem när jag åker iväg. Någon frivillig? ;)
Jag och Olga kollade på hur jag kan fixa med inhägnad och så när vi var där innan idag. =)


Kommentarer
Postat av: igelkottarärvåravänner

Har du igelkottanpassat din trädgård? Tänkte på en viss terrier :O



http://igelkott.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=16133c77-a1ce-4075-824c-18254af07b93

2010-11-05 @ 16:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0