Nu är det bestämt!

Vad det är kan ni kanske lista ut men jag får berätta vad det är när allt är bestämt och klart. Spännande är det iaf!

Egentligen tycker jag inte om sådana här hemlighetsfulla inlägg men nu får ni stå ut iaf. ;)

Annars har dagen varit ganska soft. Jag, mamma och syster var på julmarknad idag och jag köpte lite saker men inte så mycket.
Tycker ni om att gå på julmarknader?


Jag var i stallet och skulle trimma Göte men han var så lerig och våt att det inte gick att borsta bort så att sätta på ett träns var bara att glömma. Jag fick fixa med lite annat och så får jag ta igen ridningen imorgon.

Inte så ren idag.



Ikväll blev det en promenad ihop med Olga och hennes labbe. Det är alltid trevligt. Men n är det dags att sova för imorgon är det jobb som gäller.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Göte är söt, julmarknad är inte bra.

2010-11-15 @ 23:16:50
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0