Vilddjur utanför huset.

Nu är det ju trots allt snart allahelgona så det får bli lite tända ljus på bloggen.
Tryck på uppdatera om ni inte ser det.

Idag har jag och Olga varit nere i huset och vi tog en lång härlig promenad över åkrarna. Ett stort plus med den promenaden var att vi såg en räv och den var max 20 meter från oss och hundarna innan den upptäckte oss och gömde sig. Rävar är så otroligt vackra tycker jag.


Nu är jag hemma och har precis tagit ett bad och det behövdes kan jag säga. jag var helt lerig. Inte nice!
Nu blir det snart lite mat innan jag ska iväg och storhandla på Ica Maxi. Grattis till mig!
Ikväll känner jag för lite film. Någon som vill göra sällskap? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0