10-10-10

Ja det är dagens lite annorlunda datum. =)

Vi var ju som sagt iväg på tävling med stora herr Envis (aka Göte).  Vädret var nog det mest underliga på länge. Först var det tät dimma och svinkallt! Vi gick och huttrade på tävlingsplatsen. Sen blev det JÄTTEvarmt. Det kändes som sommar och man hade alldeles för mycket kläder på sig. Jag kan ju säga att växlande väder är det som Göte har svårast för. Han var extremt svår idag och min syster gjorde ett jättebra jobb med honom! 4 fel i omhoppningen men så fick hon också kämpa hur mycket som helst.


Vovvarna var givetvis också med och jag tror att de hade ganska så roligt. De kunde ju inte vara i bilen pga av att det blev så väldigt varmt så de fick vara med på allt vi gjorde och det uppskattades....av dem. ;)

Nåväl, efter hemkomst blev det pizza till mig och kokt torsk till vovvarna. som sagt så fullkomligt älskar de när de blir bjudna på torsk. Nu är vi alla tre helt utslagna i soffan.

Hoppas att ni har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0