En lista igen.

Denna har jag tagit från Jannike. =)

~ Hästarna  ~
Första hästen du red var: Skäckan
Hur gammal var du när du red för första gången: 4 år.
Hur många älsklingshästar har du haft: Det har jag haft många. =)
~ Utrustning ~
Hur många:
ridbyxor har du: Jag vet inte.... 5 kanske?
hjälmar har du: 3.
spön har du: Många!
ridvästar har du: Oj, vet inte...rätt många.
ridskor har du: 3 tror jag.
ridstövlar har du: Två par.
grimmor har du: 10 kanske.
täcken har du? Jag hade nog 20 tills för några veckor sedan. Nu kanske 10.
Vilken färg var dina första ridbyxor: Det minns jag inte.
Vilka färger har dina nuvarande ridbyxor: Blåa och bruna.
~ Vad har du gjort inom ridningen ~
Hoppat [ja]
Ridit dressyr [ja]
Skänkelvikning/sidvärts [ja]
Galopperat [ja]
Piaff [ja]
Passage ja]
Tölt [Ja, jag har ägt en islandshäst]
Hoppat utomhus [ja]
Badat med häst [ja]
Ridit på egen hand [ja]
Testat voltige [Jajamänsan]
Suttit på en häst som skenat [Nej och det är extremt ovanligt att en häst verkligen skenar.]
Tappat kontrollen över hästen helt [ja]
Ramlat av [ja]
Bakdelsvändning [ja]
Framdelsvänding [ja]
Ridit dressyrprogram [ja]
Tävlat i hoppning [ja]
Tävlat i dressyr [ja]
Tävlat i fälttävlan [ja]
Tävlat i någon annan kategori [ja, galopp]

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha kul att fler gick ifrån orgnaillistan. Jag pallade inte heller att bara kryssa i.

2010-10-23 @ 18:37:36
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0