En lista.

Jag hittade den här listan hos en annan bloggare. =)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hundarna
Vad gjorde du kl 08 imorse: Började jobba.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Gosade hundarna
Det sista du sa högt: Ja vi ska ut nu.
Det senaste någon sa till dig: Vi hörs senare.
Vad har du druckit idag: Mineralvatten
Vad var det senaste du åt: Pasta och mozzarella.
Vad var det senaste du köpte: Mat.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Moln och blåst.
Godaste glassmaken: Cookie dough
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Sover du tungt: Ja oftast
Drömmer du mardrömmar: Ja hemska sådana
Favoritklädsel: Oj, det är lite olika.
Favoritlåt just nu: Ingen faktiskt!
Vad ser du om du tittar till höger: En lampa på en byrå.
Vad gör dig glad just nu: Tanken på mitt nya hus och på huset i Kivik.
Vad ska du göra härnäst: Ut och kissa vovvarna.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Inte så bra.
Favoritgodis: Choklad.
Kläder just nu: Jeans och RL Hood.
Hur många kuddar sover du med: tre
Spelar du något instrument: Nopp.
Morgon eller nattmänniska: Natt.
Vad är viktigast för dig: Att bli bra.
Är du kittlig: Ja!!
Snarkar du: Ibland.
Stjärntecken: Skytt.
Äckligaste insekten: Spindlar....isch!
Stökigt eller välstädat: Välstädat.
Längtar du mest efter just nu: En speciell sak som jag inte kan skriva här tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0