Hejsan hoppsan.

Jaghar ju inte bara hundar utan även en häst. Nu för tiden är det bara en häst men jag har haft fler innan. Min häst är snart 19 år och min gamle kämpe. Den 3 december så har vi hängt ihop i hela 12 år. Det är rätt lång tid det. =)
Han var till salu en gång för massor av år sedan och när några amerikanare ville köpa honom kunde jag inte släppa honom och sen har det varit bra med det.


Jag och Göte har tävlat upp till 130-klasser men sen räcker han inte längre. Han har en extremt fin teknik men kan tyvärr inte hoppa så långt, alltså blir de breda oxrarna ett problem för honom och man vill ju inte att han ska slå sig.
Jag har även ridit en massa fälttävlan på honom och där han har gått som en klocka ute i terrängen. Härligt.

Men nu till en annan fråga. Vad vill ni läsa om här i bloggen? några speciella önskemål?

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0