Ja, jag tycker att sådant är kul!

Ni vet....sådana där underliga facebookkonton. Ni måste se det här!
Är det bara jag som tycker att sådant är kul?

Idag ska jag och Linnea snart iväg och kolla på lite gamla ting och jag kanske köper något till det nya huset. =)
Sen är det integ av hästarna som är på agendan. På tal om hästar så tävlade Göte igår och det gick jättebra. Det var min syster som red honom eftersom jag helst inte vill tävla med hästarna längre. Jag tycker att det är roligare att stå på marken. Hur som helst så rev de sista hindret i omhoppningen och det var enbart Sofies fel så hästen hoppade superbra och hon red jättebra. Det blev bara en klass igår men vi ska försöka komma ut och tävla lite mer. Får passa på när jag inte har hundutställningar.
Nästa tävling blir det en högre klass. Vi funderar även på att skaffa en häst till som hon ska tävla hoppning på och jag kommer väl att rida lite dressyr isf. Kanske tävla lite lätt a och msv. Skulle vara kul för det var ett tag sedan man tävlade i dressyr och nu är ju klasserna upp i lätt a mycket enklare än när jag red dressyr så det ska nog gå. Vi får se om det blir någon unghäst till våren. Göte är ju ändå snart 19 år och har tävlat mycket men han är fortfarande oförskämt fräsch den gamle gubben. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Paul

Vad kul att Göte är igång. Hur går det med husköpet? När får du tillgång till huset? Hoppas allt är bra med dig och hundarna. Hur är det med Hugo?

Ha det gott!



Hälsningar från Nanjing!



Paul

2010-10-04 @ 12:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0