Lördag.

Igår var jag på en himla trevlig middag. Vi sköt på fula trädgårdstomtar. Normalt va? Haha. det värsta är att jag har fått med mig en hemskt ful trädgårdstomte som jag är tvingad till att ha i trädgården tills nästa år när det är dags för lite sönderskjutning igen. Jag ska ta en bild på den sen så ska ni få se.
Men Linda- Hämnden är ljuv ska du veta!

Snyggt va? ;)



Imorgon ska vi åka med Göte till Skabersjö. Min syster ska tävla honom i en klass där och det verkar bli den sista tävlingen för den här säsongen tyvärr. Hon reser nämligen bort sen och när hon kommer hem finns det nästan inga tävlingar kvar. De som finns ligger rätt långt borta. =(

Jag har varit hos frisören idag. Det är så himla skönt att få häret fixat och det var definitivt nödvändigt nu också. ;)
Sen var jag och syster i stallet och hjälp vad hundarna lekte där! de är helt galna...haha. Så nu ligger de helt utslagna här i soffan efter att ha ätit kokt torsk till kvällsmat. De älskar det så det får sig ett sådant mål någon dag då och så.
Brukar ni ge era hundar något speciellt någongång?

Nu ska jag i badet.

Hoppas att ni har en härlig lördagskväll!


//Nina and the dogs.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag hittade skålarna här http://www.doggyfashion.co.uk/



Ha en trevlig söndag =)

2010-10-10 @ 08:02:25
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: trädgårdstomtarnasbefrielsefront

Haha; Skåne = Sveriges Texas :PP

2010-10-10 @ 17:00:50
Postat av: Linda

Ja ja hämnas du bara men kom ihåg att jag vet var det finns ett par mycket fula trädgårdstroll......

2010-10-13 @ 23:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0