Måndag.

Idag har det inte hänt så mycket. Jobbat, gått med hundarna och käkat med Linnea. det blev Kinamat och det var rätt gott. Nu har hon stuckit hem och jag ska bara i badet innan det blir sängen för mig. Jag är så himla trött alltid. Jättejobbigt är det. =(
En sak som får upp mig varje morgon är mina underbara djur. vad hade man gjort utan dem?

Imorgon kommer hovslagaren ut till Göte och sen ska jag och mamma kanske på bio. Blir det ingen bio kanske jag passar på att klippa Göte för det behövs verkligen!

Sov gott!


//Nina and the dogs.

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med, vad hade man gjort utan djur? :)

2010-10-12 @ 18:28:19
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0