Nååå?

Vad ska ni göra på Halloween?
Jag har inga planer alls. Tänkte mest ta det lugnt och fundera lite på hur jag ska inreda mitt nya hus. På måndag får jag nycklarna!!
Tyvärr kommer det att dröja ytterligare ett tag innan jag kan flytta in för det måste renoveras och fixas lite men snacka om att jag längtar. Det hade varit så mysigt att ha en liten halloweenfest där men det får helt enkelt bli nästa höst.
Jag längtar efter att få pynta huset med pumpor och ljus. Brukar ni göra det?

En annan sak jag är nyfiken på är jur ni bor. Bor ni i hus eller lägenhet? På landet eller i stan? Kan ni inte berätta lite?


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tänkte bara berätta att jag bor i hus, om du av en händelse skulle ha missat detta;)

2010-10-29 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0