Tävling!

dsc02272 (MMS)

Nu kan du vinna en rolig leksak till din hund. Ett perfekt redskap för att uppmuntra din hund till träning och bus. Jag lovar att din vovve kommer att tycka att det är jättekul om matte eller husse vinner den här leksaken till sin lille vovve. Gör så här: Länka till inlägget på din blogg. Lägg till den här bloggen på bloglovin. Kommentera detta inlägget efter varje sak av ovanstående som du har gjort. Detta ger dig TVÅ chanser att vinna. Har du ingen blogg kan du vara med ändå genom att kommentera det här inlägget. Tyvärr får du då bara en chans att vinna. LYCKA TILL och vinnaren dras den 14 oktober. =)


Kommentarer
Postat av: Christin

Jag är gärna med i tävlingen!

2010-10-03 @ 22:38:01
Postat av: hanna

jaa :)

2010-10-04 @ 15:22:12
URL: http://rothis.se
Postat av: linda

Jag vill oxå vara med och tävla!!! Mina bristande datorkunskaper hindrar mig från att länka hit och dit och någon blogg har jag inte! Men Kajjan vill verkligen ha denna leksak att slita sönder::))

2010-10-06 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0