Tråkigt.

En sak tycker jag är jättetråkigt och det är när kompisar går upp så totalt i sitt förhållande att de glömmer att höra av sig till sina vänner. Jag blir jättebesviken när det händer. Sen när det tar slut med killen, ja då duger vännerna igen.
När jag har ett förhållande så försöker jag faktiskt att bibehålla kontakten med mina vänner för det är jätteviktigt. Ok att man kanske inte kan ses lika mycket som innan och det är ju helt förståligt men att inte höra av sig på månader känns inte helt ok faktiskt.
Jag vet faktiskt inte om jag kommer att ställa upp för kompisar som gör så längre. Innan har jag haft överseende men nu vet jag inte.
Tur att man har flera underbara vänner som inte skulle göra så! =)

Kommentarer
Postat av: linda

Hear hear!!

2010-10-25 @ 11:01:17
Postat av: Linnéa

Ingen risk att jag går upp för mycket i mitt förhållande med Eddie för då tar Siv över. ;-)

2010-10-25 @ 14:08:00
URL: http://eddiesmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0