En liten lista.

Frukost: Två ostmackor
Humör: Irriterad faktiskt.
Mående: Det är väl ganska så ok.
Borde: Sova och städa.
Frisyr: Hästsvans.
Smink: Foundation från Lancome, rouge, maskara och brun ögonskugga.
Klädsel: Blåa jeans, svart tröja och en rosa kofta över.
Planer: Städa!
Dröm: Om jobbet. Inte ok.
Senaste personen du pratade i telefon med: En mäklare.
Senaste personen du fick sms av: Det har jag ingen koll på.
Materiella vill ha: Oj, det är så mycket men just nu huset som jag är spekulant på.
Fundering: Bud?
Beroende: Socker. Tyvärr.
Tråkigaste: Tröttheten.
Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: Hmmm...jag minns faktiskt inte.
Längtan: Efter mitt alldeles egna hus!!
Superlängtan: Huset igen!!
Tidning: Hundsport.
Låt: Shakira- Waka waka.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis och vad kul att det går så bra med vovven. (på utställningen)



Vad är du irriterad på?



2010-09-08 @ 17:44:05
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: frukostfrallan

Tröttnar du aldrig på ostmackor ;)

2010-09-09 @ 22:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0