Jag är med och tävlar.

Japp, jag är faktiskt med och tävlar i TiksPacks tävling om att vinna dubbla årsförbruknigar av påsar. Ov
ch talan om att jag skulle behöva det! Jag glömmer jämt att köpa påsar men som tr är har jag rätt många liggande i olika jackfickor mm så jag har klarat mig hitentills men det ska väl kunna ändras et också. ;)
Dessutom är de nerbrytbara och det är ju en stor fördel eftersom man gör av med några påsar om man säger så.
Följande är ett citat från länken ovan och jag måste bara säga att det är så himla bra. Jag har sett dessa gratis hundbajspåsarna lite överallt oc det är ett väldigt bra koncept.

"Tillgången till gratis hundpåsar (så kallade TiksPac's) gör att hundägare som glömt eller aldrig tar med sig egna påsar får en påminnelse om att plocka upp efter sina hundar.
Samtidigt får kommunen och de övriga användarna av TiksPac-konceptet en möjlighet att vända negativa intryck till något positivt!
"



Var med ni också men låt mig vinna är ni snälla. ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

hihi, man gör ju allt för att orka hålla glöden uppe =)

Kanske ska man lära sig gå i säng lite tidigare ;-)

Kul att du också är med och tävlar om dem miljövänliga påsarna =)

2010-09-07 @ 22:33:40
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: R O R A . S E

Jag vann en årsförbrukning när de hade tävling på Facebook. Det blev man riktigt glad över. :)

2010-09-08 @ 20:51:41
URL: http://rora.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0