Kan man bli annat än glad och ändå känner jag mig så oroligt just nu!

Min lilla Siv blev BIR med HP och BIG2 igår. Hon gick så himla fint och jag är så nöjd med henne!!
Däremot kan jag känna lite samvetskval för lilla scoody som är med på varenda utställning men som bara ligger i buren och går på små promenader. Jag önskar att hon också kunde ställas ut.

Idag är det dock en mindre rolig händelse som ska inträffa och det är att jag måste åka med Siv till veterinären. Vad det är som är fel återkommer jag med när jag vet. Men jag är så himla nervös för röntgen och allt. hoppas att de slipper söva den älskade lilla hunden. Jag kan inte tänka på något annat just nu än att Siv ska till veterinären snart. Håll tummarna!!

Jag sänder dessutom en tankte till Sivs uppfödare som fick ta bort sin fina lilla hanvalp, bara 9.5 veckor gammal, pga att han var blind. Jag tänker på er!

Hälsningar från Nina and the dogs.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hur har det gått hos veterinären?

2010-09-29 @ 14:25:07
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0