Kritiken från Hässleholm.

Jag har haft kritiklappen liggandes ute i bilen men jag har fått upp den nu så jag tänkte skriva in vad domaren ansåg om Siv:

Mycket tilltalande tikvalp, som redan har lärt sig att fjäska. Mycket vackert huvud med rätt uttryck. Bra hals och rygg. Hög i länden för dagen. Vällagd skuldra. Vackert förbröst. Tillräckliga vinklar bak och rör sig typiskt.

Jättekul att få så bra kritik. Sen fårvi se hur det ser ut när vi kommer på större tävlingar men jag hoppas att det går bra.

Lilla lilla Peews... (pivs)... ;)


Kommentarer
Postat av: Noahklara

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-05-26 @ 11:23:45
URL: http://noahklara.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0