Måndag igen...

Nyss hemkommen från jobbet och hundarna är gångna med. Jag har faktiskt även hunnitmed att äta en sallad. Mums mums.
Ikväll skulle det egentligen ha varit valpkurs men vi ska faktiskt på studiebesök på djursjukhuset i Malmö och det ska bli jätteintressant! Jag älskar att komma in bakom kulisserna sas. =)
Nu behöver jag ju inte oroa mig om något djur heller. Hundarna får vara hos mamma och pappa medan jag är och kollar dä. Min syster ska också följa med...ska bli intressant som sagt.

På söndag är det utställning i Lund och det ska bli jättekul! Och på tal om utställning så måste jag få gratulera Linnea till supefina resultat i både Sofiero och i Bjuv!! Stort grattis!!

Och hör ni!! Glöm inte att vara med i min tävling om ett koppel. Även om man inte har hund kan man ju vara med och ge kopplet till en kompis som blir jätteglad isf. ;)

Ha en superbra dag!!



/Nina and the dogs.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv: Nja, sådär inspirerande, som sagt ;)



Kul med utställning, hoppas det går bra! :)

2010-09-13 @ 16:31:40
URL: http://aicha.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ska din syster skriva om djursjukhuset i Mulle tidningen?

Fuskigt att du får gå på studiebesök på djursjukhuset. (avis)



Svar: Det verkar nog bara vara jag som tycker naken hundar är fina.

2010-09-13 @ 17:03:50
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Eddie tackar för gratulationerna och hoppas att Sihiiivs matte snart är frisk så att dom kan leka. :)

2010-09-15 @ 13:40:00
URL: http://eddiesmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0