Saker jag stör mig på.

Jag var nere och handlade bullar för ett litet tag sen. Jag är ju hemma och är sjuk så det är typ den enda friska luft man får när jag går till bageriet. Men iaf, när jag väntade på min tur så sa kassörska en sak som jag stör mig jättemycket på och det finns en massa saker som är irriterande. Haha. Fyll gärna på med saker som ni stör er på!
Ok, här kommer det:

Det heter chip och inte chips (som kassörskan sa när hon skulle ta betalt).
Särskrivningar är hemskt!
När det i en text inte skiljs på de och dem. De är alltid subjektet medan dem är ett objekt!!
Folk som ska släppa fram sina hundar att hälsa på mina hundar UTAN att fråga först.
Folk som ställer sina cyklar där man ska binda hundarna utanför den lilla affären här utanför.

Ja det är bara lite av det som gärna irriterar en men fyll gärna på. =)



Kommentarer
Postat av: Carro

sv; båda två är riktigt snygga, men den beiga är mer ovanlig än den marin blåa ;) hmm .. men jag tror de får bli marinblåa kavajen faktiskt :)

2010-09-16 @ 14:06:05
URL: http://silverbern.bloggagratis.se
Postat av: Fröken M

folk som inte tar av sig skorna på dörrmattan i hallen ;)

2010-09-16 @ 20:35:21
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0