Tid hos veterinären.

Jag har under en tid tyckt att Siv haltar lite efter att hon har sovit så nu har jag faktiskt tagit och beställt en tid hos veterinären för att kolla så att det inte är något allvarligt. Troligen är det att hon växer men man vill ju ändå kolla upp de små liven så att det inte är farligt.
Siv kan busa och leka hur mycket som helst och då visar hon absolut ingen hälta utan det är just när hon har sovit. Det går snabbt över men bäst att vara på den säkra sidan. Hoppas på att det bara är att hon växer, så som veterinären tror att det är.

Jag är hemma från jobbet idag också. Fy vad det är tråkigt att vara sjuk och bara sitta hemma och glo!! Jag vill jobba och vara  stallet och jobba med hundarna och träffa kompisar osv.....

Imorgon är det meningen att jag ska på kalas hos Hanna och jag hoppas verkligen att jag är bra så att jag kan gå. Sen på söndag är det utställnng. Spännande!!

Vad ska ni göra i helgen?


Så här spenderar i dagarna nu...

Kommentarer
Postat av: gudvadstorsivharblivit

Vad bra att du tar hand om lilla siv :)

2010-09-17 @ 17:15:02
Postat av: Posh Pooches [TÄVLA]

Vilken gullig bild!

2010-10-11 @ 21:37:48
URL: http://poshpooches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0