Trött måndag.

Idag har det varit en trött dag. Jag känner bara att jag bara vill sova men jag hinner inte! Idag var det jobb, kolla på huset igen och sen valpkurs med Siv. Jag kom nästan precis hem och är helt slut. Vovvarna är lika trötta de tror jag.
En glädjande sak är att det verkar gå bra med Dogwalkern som går ut med hundarna tre dagar i veckan. Hon skriver i en blogg som du kan läsa här. Det är jättekul att läsa om vad mina vovvar har hitta på på dagarna.

Jag vet att Siv har strimlat ett brev som jag har fått. Det gjorde hon dock efter att dogwalkern hade haft dem ute. Som tur är var det bara ett brev från statistiska centralbyrån så det var inte så viktigt. ;)

Scoody var hos mamma och pappa när jag och Siv var på bruks och tränade.Det är guld att de kan hjälpa till ibland!
Siv var iaf en pärla på träningen idag. Hon kan ju redan allt! ag är helt fashinerad av henne och hur otroligt snabbt hon fattar.

Jag undrar om inte ni som läser bloggen skulle kunna tipsa mig om lite hundbloggar? Det är ju så kul att läsa!!

Nä, nu är det dags för bingen.Sov gott!

/ Nina and the dogs.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det suuuuger,vi ringde ju om varandra i helgen. Hoppas på att vi kan imorgon! :D:D:D:D

2010-09-06 @ 22:32:42
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Paul

Siv har lärt sig strimla brev av Hugo, det vet jag. De komunicerar mer än vad vi tror, men jag vet dock inte hur. Kanske via internet eller hemlig mobil. När jag kommer hem från Kina vill jag se Siv hoppa hinderbana det hade varit kul.

2010-09-07 @ 05:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0