Utställning imorgon.

Jaha, det är typiskt!!
Precis som jag hade skrivit ett inlägg så konstrade datorn och allt försvann!!

Imorgon är det utställning. Siv går in vid kvart över 9 så ni får gärna hålla en tumme då. =)
Jag ska börja packa nu för jag kom precis hem. Jag och pappa har varit och tittat på ett hus och sedan käkade vi ihop. Han hjälpte mig dessutom att ställa in min utställningsvagn så att den fick de rätta måtten.
Jag kommer att åka ensam så jag har laddat upp med tidningar och en bok.

Jag har dessutom beställt det rosa Eukanubatältet idag. =)
Så här ser det ut.
Tält.


Hoppas att ni har det bra!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilket fint tält =) Har man såna stora tält i utställningshallen?

Lycka till =)

2010-09-04 @ 07:01:11
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Emma

Kretsar ditt liv bara runt hundar nu eller har du kvar hästen? Kram

2010-09-07 @ 20:47:15
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0