Utställningen regnade bort.

Jag besämde mig för att inte åka när jag kom ut idag. Regnet vräker ner och jag kände inte att jag pallade åka över 10 mil för att ställa i regn. Vädret blir kanske bättre men allting blir så skitigt och vått. Det hade varit en sak o vi var fler som skulle åka men nu är det bara jag så jag kände lite att jag inte ville stå där i regnet helt själv. Haha.
Som tur är har vi utställning imorgon också och det är mycket närmre plus att Linnea ska med och ställa lile Eddie så då får vi sällskap.

Idag blir det nog bara en slappardag med film och annat nice.

Hoppas att ni får en härlig dag.



Kommentarer
Postat av: IA

SV: Usch regn är bara så tråkigt!

2010-09-25 @ 22:05:28
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0