Have you been missing me?

Ja som ni förstår så har det varit mycket med flytten och det är mycket på jobbet för tillfället så bloggen har inte haft prio ett tyvärr.
Här går livet sin gilla gång och jag börjar komma till rätta mer och mer i huset. Det känns förstås fortfarande väldigt ovant men det tar sig iaf. Dock är det lite kallt här men det ska komma en värmekille och kolla på systemet om lite mer än en vecka så tills dess får jag väl stå ut. Det är typ 15 grader när jag vaknar. Jag är van vid att ha typ 21 grader. Kyligt!!

Jag har dessutom hittat ett stall till Göte och det är typ en km från huset så det känns mycket bra och han flyttar dit i slutet av februari. Hoppas nu att det blir bra men det verkade kunna fungera och det finns ridhus och flera utebanor.

Hundarna är galna precis som vanligt och jag har iaf anmält Siv till årets första utställningar nämligen Qpoolen i Hässleholm sista helgen i februari och sen Malmö internationella den 19 mars så nu är det äntligen igång igen!!

Nu ska jag gå och ta en dusch innan jag ska försöka sova.

Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Anders R

Brr 15 grader, sova i raggsockor?!

Suveränt med så närara till stallet och att det finns ridhus!

Nu väntar vi bara på riktig vår !

2011-02-08 @ 23:27:30
URL: http://oceans.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Välkommen tillbaka, jag trodde internet lagt av ute i Skegrie också. Syns på lördag!

2011-02-09 @ 10:47:28
URL: http://eddiesmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0