Mina nya HV Poloridbyxor.

Jag lovade ju att jag skulle visa er vilka det är jag har köpt och HÄR kan ni se dem. Det är de bruna.
De är superbekväma att ha på sig och jag hoppas verkligen att de är bra att rida i också. Någon av er som har dem? Hur är de?
Jag funderar även på att köpa en hundbädd från dem. Haha. Vi får väl se.

Idag fick jag dessutom kallelsen till unghundskursen så vi ska börja träna ingen 8 mars. Det ska bli så himla roligt!!
Nu gäller det att ligga i och komma igång med allt det roliga med hund igen. Första utställningen är iaf på lördag i hässleholm.

Ha en trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har liknande från HVP men mina är inte helskodda. De är sköna men inte mina favvosar. Men helt okej och bäst av allt, de har inte gått sönder!! :D

2011-02-22 @ 10:21:14
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: SitterPåToppenAvEttA-HinderOchVågarInteKommaNer

Hur blir det med agility för allas vår favorit, den lurviga leksaksdiggaren?

2011-02-22 @ 17:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0