Nä nu måste det ryckas upp!

Hjälp vad ens statistik faller när man inte uppdaterar så bra på några dagar. Haha. Jag måste skärpa mig genast. Men jag är jämt så när jag bloggar, det går liksom upp och ner och ibland har man verkligen ingenting att skriva om och det är ungefär där jag är nu. Det händer inte så himla mycket spännande om jag ska vara ärlig. Jag håller på att bo in mig i min lilla skånelänga.
Nu börjar jag få till belysing utomhus och det skingar ju mörkret lite. ;)

Nu har jag och min syster iaf planerat in lite tävlingar för Göte. Det är ju trevligt. Första tävlingen blir första helgen i mars och då blir det på torns RF. Kul!
Sen funderar vi på den 20 mars men det beror på om jag vill gå och kolla malmö internationella hundutställning den dagen eller om det räcker att vara där på lördagen när jag själv ska ställa Siv. Vi får se helt enkelt.
Göte flyttar ju också sista helgen i feb och jag hoppas verkligen att det går bra. Det ska bli jätteskönt att få Göte närmre hem och dessutom kunna ha hundarna lösa i stallet igen.

Nu ska jag in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja visst är det frustrerande när statistiken faller för att man har varit dålig på att blogga. jag vet sitter själv där som jag har långa praktik dagar nu och det händer ju inte så mycket. Snön faller och man tar några promenader :) Så vad ska man skriva?



Jo jag har en personlig blogg också så kolla in där om du har lust www.sofiefa.blogg.se

2011-02-11 @ 08:43:01
URL: http://maysan-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0