Postajävor!!

Jag får ingen post till huset, ingen alls, nada!! Jag ska ju få post så dag har jag spenderat tre, ja du läste rätt TRE, timmar med att försöka få tag i någon på posten. För det första så tog det dem ca 40 minuter att svara på 20 samtal och sen när man var typ nr 5 så bröts det. Man blir vansinnig!!
Nåväl, efter mycket om och men fick jag tag i någon som skulle ordna något så jag hoppas att det fungerar nu!

Nu ska jag snart iväg och skriva kontrakt på Götes nya stall. Kul och jag hoppas verkligen att det blir bra där! Han flyttar nästa vecka när jag ändå har lov.

Siv löper för fullt här hemma och det är så tråkigt. Haha. Det betyder nämligen att de inte kan vara på passning hos mina föräldrar. Tur att det är lov nästa vecka!!

Nu ska jag tvätta...ni ska bara veta hur skönt det är med en egen tvättstuga. ;)

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: hundrädd

Är inte alla brevbärare rädda för hundar? Synnerligen farliga bestar som Scoody :)

2011-02-17 @ 16:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0