Söndag.

Sitter i soffan och slappar ihop med hundarna. Ganska skönt eftersom det är jobb imorgon. Man får passa på att chilla när man chilla kan. Jag tror jag ska kolla lite på Wallander senare ikväll men det finns en risk att jag somnar ifrån det.

Nu är det mindre än två veckor kvar till jag ska ställa ut Siv i Hässleholm och idag fick jag reda på att två av hennes systar också ska vara med. Det ska bli jätteroligt!! Jag måste bara banta ner henne lite och träna lite mer för jag tycker vi är lite ur form båda två. Dessutom har hon precis börjat löpa, hennes första löp men hitentills verkar hon totalt opåverkad och jag håller tummarna att det ska förbli så och att hon inte får några jobbiga löp.

Tidigare idag var jag och min syster ute i stallet och hopptränade Göte. Gick superbra och de hoppade igenom en 120-bana utan problem. Göte är i fin form. ;)
Det är ju tävling om 3 veckor så det gäller att ligga i. Vi funderar dessutom på om hon ska börja träna för en ny tränare. När jag flyttar till den nya gården så ska jag även komma igång med dressyrträningen och det ska bli jättekul!!

Dags att komma igång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0