Tisdag.

Idag är det tisdag och det känns som att det skulle vara minst torsdag. Jag är fullkomligt slut och det är bara början på veckan. Suck.
Men det är inte så mycket att be för utan det är bara att kämpa vidare. =)

Jag har sovit gott här i huset de två nätter jag har sovit här. Tur det, man kan allt bli lite nervös. Haha.
Men jag har ju mina små vovvar också.

Idag har min syster varit här och käkat och kollat lite TV. Jag fick två jättefina inflyttningspresenter av henne, två kuddfodral från Lexington och två muggar också de från Lexington. Jag blev mycket mycket glad. =)

Ja Göte är ju hemma igen så lite av min tid spenderas ju i stallet. Han var rätt pigg när jag red igår. Härligt med en så fräsch 19-årig häst. Jag har iaf sagt upp min boxplats så han flyttar i slutet av februari. Ska bli ganska skönt nu när man inte längre kan ha sina hundar lösa i stallet där han står nu. Jag måste kunna ha dem lösa så det är inte så mycket att göra åt det.

Nu ska jag kolla ett avsnitt av Skenet bedrar innan jag hoppar ner i sängen, allt detta ackompanierad av Sivs glada tuggande på en pipgris här hemma. Lugn och ro i hemmet var det ja. ;)

Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Myspys! Och på fredag invaderar jag och Eddo. :)

2011-02-02 @ 12:02:42
URL: http://eddiesmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0