Allmänt skit!

Ja så känner jag mig idag. Jag känner mig trött, ont i halsen och allmänt förkyld så det ska nog kunna bli värre tills imorgon. Suck.
Ovanpå detta underbara så fick jag årsbeskedet från CSN och där har de höjt min avgift från 1500 kr i månaden till strax över 1700 kr. Men JIPPY vad kul!!
Allt är bara tråk för tillfället men det ska väl rätta till sig hoppas jag. Imorgon ska jag börja packa inför flytten!! Yey!

Ikväll ska jag bara slänga i mig en soppa och sen däcka i soffan...hundarna är dessutom uttråkade så det känns ju kul att man kan träna och aktivera dem ordentligt... :s

Nåväl....på återseende!!

Och ja just det...på söndag kommer GÖTE hem!! Nyklippt och fin. Redo för en ny säsong.
Jag har dessutom beslutat mig för att stå kvar i stallet eftersom jag är rätt beroende av den hjälp jag kan få där iom att man kan köpa till tjänster och ni kan tro att det behövs ibland.

Någon som känner att den vill ha en jäkligt kul medryttarhäst? Jag behöver någon som rider Göte ca 2 ggr i veckan eftersom jag har hundkurser då och dessutom ska tävla med Siv.

Kommentarer
Postat av: Therese

Trevligt att du flyttar Göte till stallet på söndag. Det tyckte jag inte var skit :o)

2011-01-19 @ 10:26:44
URL: http://minblogg82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0