Hyacinth Bucket....

Ja det är vad jag sitter och kollar på denna onsdagskväll. Jag älskar verkligen den serien. Helt underbar!!
Någon annan som gillar den? Jag är glad för jag har precis traderat hem tre säsonger av denna underbara serie.

I like!


Imorgon ska jag börja packa och fixa för nästa fredag går flyttlastet och jag är ganska så nervös faktiskt! Jag måste fixa mitt mobila bredband!! Inte glömma för då blir jag icke glad.

Men jag måste säga att det känns väldigt sorgligt att lämna min härliga lägenhet. Det känns i hjärtat faktiskt. Det är ju mitt hem. Synd att man inte kan ha kvar den som övernattningslägenhet.

Nä, nu ska jag kolla vidare på Skenet bedrar. =)

Kommentarer
Postat av: Mrs. Bouquet :P

Mind the trees, dear.

2011-01-20 @ 10:02:49
Postat av: Paul

Hej Nina!

Hur är läget med dig. Det är kul att läsa din blogg. Hoppas att allt är bra med hundarna, "de tre" och dig. Här i Kina är allt som vanligt och jag kommer hem om ca en månad så då får vi ses och så får jag se ditt hus färdigt.

Ha det gott!

Kramar från Kina!

Paul

2011-01-20 @ 10:09:15
Postat av: Sofie

serien är helt underbar.

2011-01-20 @ 16:23:05
URL: http://maysan-astrid.blogspot.com
Postat av: Jessie

Min postlåda är fortfarande tom?

2011-01-22 @ 09:38:17
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Anneli + vavvorna

Jag gillar den serien jättemycket också.

2011-01-26 @ 14:05:06
URL: http://chitassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0