Idétorka faktiskt.

Jag har som mål att blogga åtminstånde en gång om dagen och gärna fler men nu när jobbet har satt ihång och jag har fullt upp så glöms det näsgtan bort och jag känner inte att jag har så mycket att skriva om. Jag borde komma på något roligt ämne men det är helt tomt i huvudet. Haha.

Iaf så ska jag och Linnea ut och shoppa lite utställningskläder imorgon och dessutom passa på att ta en fika. Nice nice! Hundarna får spendera eftermiddagen hos Olga och hennes labbe May. Tusen tack för hjälpen!!

På fredag sätts sen äntligen tapeterna upp och vet ni, inflyttning blir antagligen i slutet av januari. Inte lite spännande!!

Ha en bra kväll.

Längtar tills det kommer igång igen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Dax att börja packa! :o)

2011-01-13 @ 08:22:50
URL: http://minblogg82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0