Lördag.

Ja dagen har, som ni förstår, spenderats i nya huset och det börjar arta sig där. Imorgon flyttar jag ner och börjar bo där. Spännande!
Alla möbler är på plats och nu återstår det där med att hänga in kläder och plocka upp det sista. Jag och mamma ska fixa det imorgon och sen blir det dessutom lunch i strora staden Trelleborg. Det ni. ;)

Nåväl, ikväll blir det middag här hos mamma och pappa och lite godis på det. det kommer nog att sitta fint efter den här dagen. Jag är verkligen heeeelt slut. Haha.

Dessutom var jag en sväng i stallet idag och pussade på Göte. Han såg pigg ut så det blir intressant att rida på måndag. Men det är så härligt med en så pigg 19-årig häst. Han flyttar dessutom från stallet till ett annat stall i slutet av februari. Jag får inte nog av packande och flyttande vet ni. Haha. Nä det har lite andra orsaker.

Hoppas att ni har en härlig lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: Elin

Mja, inte direkt..

För vi har ju sån "tur" att tomter släpptes centralt i min stad. Så även om jag både har motionsspår och skog bakom mig så bor jag fortfarande centralt och kan gå en lättare promenad på ca 15 min ner till stadskärnan :) Så tack och lov bor jag kvar i staden. Är uppvuxen ute på landet och vill inte tillbaks dit :)

2011-01-30 @ 10:05:20
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0